2011. augusztus 22., hétfő

IKEA fém ágy léc matrac 140x200 NORESUND beleértve NP: 550

IKEA fém ágy léc matrac 140x200 NORESUND beleértve NP: 550:
Nem vagyok kínál egy teljes lépés, mert az ágyam.
A keret fémből készült, és 5 részből áll is nagyon könnyű szétszedni.

Vettem csaknem 2,5 év, és még mindig nagyon jó állapotban!

Méretek: 140x200cm
Fejvég: H 126cm
Foot H 106cm
Magasság lefelé: 25cm

A matrac nem egy olcsó grill, de jó, állítható keménységű 140s LUX BECO lécek.
Ez hozzávetőlegesen 150 €, és most is használják még forgalomban mintegy 70 €!
A matrac egy rugós mag, tényleg nagyon kényelmes, és új költség közel 270 €!
Az eredeti ára ágykeret az Ikea volt 159 €.
Az ágykeret már nem a mi választékban.
A teljes ár az ágy így összege több mint 550 €!

Én vagyok, és nagyon boldog volt az ágyban, de én inkább most a barátnőmmel, és van, majd egy hosszú távon a 140s ágyon túl kicsi nekünk.
Ezért most olyan, hogy eladó.

Természetesen akkor is megtekintheti a teljes részt előre, mi lenne akkor, hogy egy találkozót, ott vagyok a félév szünet nem mindig ott van;)

Kérdéseivel hívja!
PS: Az ágy készen áll a gyűjtemény a hét végére, akkor én költözik a jövő hét elején!
Az éjszaka táblázat 3. ábra is eladó, csak belenézel a más ajánlatokkal, akkor igen, lehet tárgyalni a csomag ára;)

Üdvözlettel
Daniel
Ár: 140 Ft