2011. május 26., csütörtök

IKEA ruhásszekrény szekrény Stolmen System 3 x 1,10 m

IKEA ruhásszekrény szekrény Stolmen System 3 x 1,10 m:
Nem biztosított a ruhák Stolmen rendszer IKEA



A következőkből áll:



4 x csatlakozó poszt 2,10 m, max. 3,30 m teleszkópos

4 x fehér polcok (110 x 38 cm)

4 x függő vasúti (110 cm) 3 x 1 x fehér, ezüst

1 cipőtartó (110 cm) ezüst

4 x ezüst Kleiderhaaken

16 függő mérkőzések





A kabinet határozza meg gyakorlatilag nem korlátozza a design. Például is elhelyezhető a sarokban.

Ott voltam, ahol most a TV-t egy másik lóg vasúti (bar tartozék)

Azonban, tudod, hogy a kabinet össze, amennyit csak akar.
Az is lehet, hogy bővítse a szekrény, mert Ikea eladja a rendszer még.
Ezért, hogy személyében, így ez a saját érintse a hálószobában.
Ugyanakkor, szintén nagy, mint egy térelválasztó, gardrób, stb. kell használni.


Én magam külön nehéz szívvel róla, mert mozog a társam
(A férfi ismét győzött;)), és nem szereti a szekrény. Mi egy nemdohányzó kisállat mentes háztartás.

A rendszer azt mondta, hogy vásárolni az IKEA-ban, de még mindig itt a tét mindössze 1 €.

A fotó látható a bútorok, elektromos berendezések ect.die nem része a rendszernek, és a ruha nem természetes része az árverés.

Sok szerencsét!

Én eladom ezt a szekrény, a zárt, hogy kizárják a szavatossági és jótállási. Én nem vagyok a tulajdonosa, hogy a márka, de ezt csak egy leírást az eredeti cikk.

Gyűjtemény Berlinben Hellersdorf.

Én vegye ki az ajánlatot, ha eladásról van szó
Csak saját pickup,

Ha szükséges, azt a 50 € az eladó jutalékot, hogy ön a szekrény otthon.
Ár: 300 EUR VB